Patyna, locatie Frittemahof

Frittemaleane 5 8604 AA Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Frittemahof - Sneek op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn wel zorgzaam. Er is aandacht voor de patiënt zelf, maar ook wat betreft de beperkingen. Er worden tijdig maatregelen genomen die nodig zijn en eventueel wordt er extra hulp ingeschakeld. De accommodatie vind ik heel goed. Het is geschikt voor mensen die nog een goede zelfstandigheid en cognitieve functie hebben. Het sluit aan bij wat mijn moeder nodig heeft. Men organiseert weleens activiteiten buitenshuis. De reisjes zijn echt leuk om te doen, maar er is een beperking voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Dat vind ik jammer. Het is een heel modern en open gebouw. Ik vind het mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Frittemahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.