Waardering van Patyna, locatie Frittemahof - Sneek op 20 juli 2017 interview

• Hersenaandoeningen

Er worden activiteiten georganiseerd zoals een knutsel middag en klassieke muziek luisteren. Mijn moeder is het liefste op haar zelf. Ze wordt ook niet gepusht om deel te nemen aan de diverse activiteiten. Dat vind ik fijn.Ik heb goed contact met de eerste en tweede contactpersoon van mijn moeder. Ik heb daar alle vertrouwen in. Mijn moeder heeft een eigen kamer, slaapkamer met ruime aangepaste badkamer. Ze heeft het in deze accommodatie heel erg naar haar zin. Beneden is een restaurant waar gezamenlijk gegeten kan worden maar het is ook mogelijk om op de kamer te eten. Het eten is prima in deze accommodatie. De accommodatie is vrij nieuw en modern opgezet. De werkdruk van het verzorgend personeel is vrij hoog en dat komt mogelijk niet en goede aan de aandacht en zorg voor de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Patyna, locatie Frittemahof - Sneek

Graag zou ik van u willen weten waaraan u merkt dat er een personeelstekort is. Want dat is namelijk niet zo. Maar dan is er vast iets waardoor u dit zo vindt. Ik zou graag met u in gesprek gaan over hoe we dit gevoel kunnen voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Frittemahof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.