Waardering van Patyna, locatie Frittemahof - Sneek op 17 juli 2017 interview

Mijn moeder heeft een eerst verantwoordelijke. Zij is mijn aanspreekpunt. Verder worden de afspraken goed nagekomen. Ik heb namelijk binnenkort een gesprek. Dit loopt dan altijd wel. Ze proberen mee te gaan in het ziekteverloop van mijn moeder. Ze had eerst niet veel zorg nodig. Nu heeft ze heel veel zorg nodig. Maar ik word nooit genegeerd. Ik word serieus genomen. Bovendien kan ik ze altijd bellen. Het gebouw is prachtig. De accommodatie is vrij nieuw. Mijn moeder heeft een prachtig en netjes appartement. Maar ik vind het minder aansluiten voor dementerenden. Ze zouden een gezellig hoekje kunnen maken, dat heel herkenbaar is. Er wordt per individu gekeken naar wat de behoefte is in de zorg. Verder gaan de medewerkers respectvol en laagdrempelig met mijn moeder om. Het sluit aan op hoe mijn moeder is.

Bent u of werkt u voor Patyna, locatie Frittemahof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.