Patyna, locatie Noorderhoek

Napjusstraat 114 8602 TE Sneek
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Noorderhoek - Sneek op 10 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat de medewerkers op een heel professionele manier met mijn moeder omgaan. Ze proberen mijn moeder en andere bewoners zo lang mogelijk in hun waarde te laten. Ik vind de locatie prima. Het is erg kleinschalig. Hierdoor krijgt mijn moeder alle aandacht die ze nodig heeft. Als ik aangeef dat mijn moeder extra in de gaten gehouden moet worden, dan doen de medewerkers dat ook. Dat vind ik heel fijn. Als ik als mantelzorger een vraag heb, proberen ze daar op een juiste manier op in te spelen. Wat ik ook erg fijn vind is dat er voldoende binnen- en buitenactiviteiten worden georganiseerd. Buiten activiteiten als naar de markt gaan of een wandeling maken. De medewerkers zijn niet dwingend. Ze vragen iedere keer wel of mijn moeder mee wil doen aan deze activiteit. Ze proberen wel iedereen erbij te betrekken en uit hun kamer te halen. Wat ik ook erg fijn vind is dat ze erg open staan voor de nieuwste trends en ontwikkeling wat betreft de activiteiten. Verder is de was prima geregeld omdat het op de afdeling wordt gedaan en niet in een wasserette. Als er wat met mijn moeder is, wordt er overlegd of er bijvoorbeeld een arts bij moet komen. Alles wordt besproken en dat vind ik heel fijn. Mijn moeder heeft recht op een douchebeurt en dat krijgt ze ook. Alle afspraken worden ondanks drukte nageleefd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Noorderhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.