Patyna, locatie Talma State

Tollewei 33 8621 CX Heeg
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Talma State - Heeg op 26 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

De woning vind ik prima. Ik zit hier nu en ik als er wat is hoef ik maar te bellen. Het is mooi ruim en mooi rustig. We zitten in de periode van de vakantie dan zijn het geen vakmensen. Ze maken wel een praatje. Ik kan mezelf goed redden. Als ik echt hulp nodig heb zijn ze ook zo bij me. Ze wassen wel mijn rug. Mijn vrouw was hier ook maar dan moest ze wel eens wachten. Als ik behoefte had om te praten dan had ik wel begeleiding. Ze waren heel zorgzaam toen mijn vrouw slechter werd. Laatst had ik last toen kreeg ik pijn en vroegen ze direct hulp aan de zusters. Ik hoop dat er weer activiteiten komen dat heeft een jaar stil gelegen door de verbouwing. Af en toe is er wat te doen. Dan komt er weer eens een koortje of een dansgroep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Talma State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.