Patyna, locatie Talma State

Tollewei 33 8621 CX Heeg
Deze locatie is onderdeel van Patyna

Waardering van Patyna, locatie Talma State - Heeg op 26 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het bevalt me hier goed. Als er wat bijzonders is dan halen ze me op. Over het algemeen vind ik de medewerkers prima, als er wat is dan staat de deur open. Dan kunnen ze zo binnen komen, ze helpen me overal mee. Ik heb niet zo vaak wat te vragen, maar ik krijg wel goede antwoorden. Ik had mijn kleren vanochtend aan en toen moest ik weer naar de wc en dan helpen ze me wel. Ze kammen mijn haar, ze zeggen dat ze het even netjes maken. In de ochtend had ik mijn gehoorapparaat in mijn kamer laten liggen dan pakken ze het zo voor me. Ik kan mezelf niet goed meer redden dan helpen ze me overal. Ze houden me goed in de gaten. Ik heb een mooi uitzicht, ik vind het gezellig. Ik heb mijn slaapkamer mooi apart. Ik heb wel dochters die me helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Talma State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.