Waardering van Patyna, locatie Teatskehûs - Blauwhuis op 9 augustus 2017 interview

8.7

Op alle gebieden vind ik deze instelling in één woord uitstekend. Er is veel aandacht voor mijn tante, maar ook voor ons. Er wordt veel georganiseerd waar de mensen aan mee kunnen doen. Als ze dat niet willen, dan krijgen ze begeleiding op de kamer. De accommodatie is nieuw. Als je binnenkomt, voel je meteen de gezelligheid en de warmte die het uitstraalt. Dat vind ik heel fijn. Er is onder andere een winkeltje, restaurant, leestafel en een kapper aanwezig en het voelt als één geheel. Er is altijd reuring. De privékamer van mijn tante vind ik ruim. De medewerkers maken het vertrouwde beeld compleet. Je hebt niet het gevoel dat je in een verzorgingshuis zit. Het voelt als thuiskomen. De kleinschaligheid speelt waarschijnlijk ook mee met het succes. Iedereen kent elkaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie Teatskehûs? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.