Waardering van Patyna, Zorgwoningen De Waterman - Sneek op 30 december 2019 interview

• Ziekte van Parkinson

Ik kan altijd goed afspraken maken en ze worden ook nagekomen. De medewerkers gaan heel goed met mijn man om en ze zijn ook heel lief voor mij. Dat vind ik heel fijn. De omgeving van het gebouw vind ik niet zo mooi en het gebouw op zich ook niet. Er is bijvoorbeeld geen airco en er zijn geen zonneschermen. De douche is eigenlijk te klein, daar kan geen tillift in gekeerd worden. Mijn man heeft een kamer met een klein keukentje en een badkamer met toilet. Zijn kamer hebben we gezellig ingericht. Er is een gezamenlijke huiskamer voor zes mensen. Daar zit hij als ik niet bij hem ben. Er wordt elke dag vers gekookt. Door de geur lijkt het net als thuis. De kamer wordt prima schoon gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, Zorgwoningen De Waterman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.