Waardering van Patyna, locatie De Schutse - Lemmer op 23 november 2017

5.7

Mijn vader woont hier. Ik wil niet al teveel mopperen over de verzorging want ik weet eigenlijk niet wat de standaard is, ik bedoel ik weet niet waar ik over mag mopperen en waarover niet. Er bestaat geen draaiboek met regels waar ik het personeel aan kan toetsen (ik weet ook niet of dat wel zo'n goed idee is) Ik hoop alleen dat professionals, met nog meer uithoudingsvermogen, inlevingsvermogen, begrip en de nodige liefde voor mijn vader zullen zorgen, dan wij als familie en in het bijzonder mijn moeder heeft gedaan. Van mij mag je gerust een baaldag hebben op je werk maar meld het even aan je collega's. Dan willen zij vast wel de steekjes opvangen die jij als verzorgende die dag zo hard hebt laten vallen. Hou op met het vergoeilijken van verzorgende fouten door het budget de schuld te geven. Als je niet meer achter je eigen werk kan staan dan moet je opzoek gaan naar ander werk waar je wel moreel verantwoordelijk voor wilt en kunt zijn. Koester je vrijwilligers, 'mei elkoar' staat er op de website, misschien klinkt dat een stuk geloofwaardiger als je dan ook daadwerkelijk iets meer met die 2 woorden doet. Als laatste wil ik zeggen: als er bij de kapper al over je geroddeld wordt dan mag je je als verpleeghuis wel een keer achter de oren gaan krabben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Patyna, locatie De Schutse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.