Pieter van Foreest, Kleinschalig Wonen Vlietzicht

Bakkershof 1 2291 DC Wateringen
0174-741600, 015-5155000
Deze locatie is onderdeel van Pieter van Foreest, Verpleeg- en verzorgingshuis

Waardering van Pieter van Foreest, Kleinschalig Wonen Vlietzicht - Wateringen op 20 juli 2021

N.v.t.

Mijn moeder heeft meerdere jaren samen met mijn vader, gebruik kunnen maken van Pieter van Foreest. Het prettige was dat wij als kinderen wisten dat de zorg, die zij kregen, op maat was. Er werd regelmatig gecheckt en ook werd de medicatie in de gaten gehouden, waarbij mijn moeder ook regelmatig injecties kreeg voor haar bloed, ook haar diabetes werd regelmatig gecontroleerd en ze was vooral dol op1 van de medewerksters, vanwege haar toewijding en gezellige bezoekjes. En ook bij het laatste stukje van mijn moeder, mijn vader is, als eerste in de Lozerhof overleden, was het simpel om de thuiszorg uit te breiden vanwege mijn moeders verslechterde gezondheid. Uiteindelijk is ze naar Beukenrode in Naaldwijk gegaan, en op 16 juni jl. overleden. Dus overall een hele goede ervaring en wij zijn dankbaar voor de goede en professionele zorg die zij mochten ontvangen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Pieter van Foreest, Kleinschalig Wonen Vlietzicht - Wateringen

Ten eerste hartelijk dank voor het plaatsen van uw waardering en mooie toelichting. Ons enthousiaste team zet zich iedere dag met veel passie in voor onze bewoners. Persoonlijke aandacht en persoonsgericht werken horen daarbij. Wat fijn dat u als familie dat ook als positief ervaart. Het doet ons goed om dit te lezen en maakt ons ook trots. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring. We stellen dit zeer op prijs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Kleinschalig Wonen Vlietzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.