Pieter van Foreest, Revalidatie en Herstel Beukenlaan

Geriatrische revalidatiezorg

Beukenlaan 4 2612 VC Delft

Waardering van Pieter van Foreest, Revalidatie en Herstel Beukenlaan - Delft op 7 december 2018

Sinds de opname van mijn moeder, 24 dagen geleden, heb ik nog geen contact gehad met de behandelend arts, noch met de fysiotherapeut. Wij (de kinderen) hebben al meerdere malen een verzoek hiertoe gedaan, zonder resultaat. Een schande. Mijn moeder is opgenomen omdat ze verzwakt was (mogelijk als gevolg van bijwerkingen van medicijnen, daar reageert zij altijd sterk op). Zij voelt zich nu ontheemd en gaat sinds opname zienderogen achteruit.Tweede verdieping, afd. Zuid.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Pieter van Foreest, Revalidatie en Herstel Beukenlaan - Delft

Wij hebben uw reactie op ZorgkaartNederland gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent over het verblijf van uw moeder op onze afdeling Revalidatie & Herstel. Nog meer betreuren wij het dat u de zorgverlening niet als goed ervaren heeft.
Graag willen wij leren van uw ervaringen en nodigen u uit om met ons in gesprek te gaan. Mocht dit ook voor u gelden dan vragen wij u contact op te nemen met het secretariaat Revalidatie & Herstel (015-5155871) om een afspraak te plannen met de manager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Revalidatie en Herstel Beukenlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.