Waardering van Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek - 's-Gravenzande op 14 juli 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb een prima kamer, hij is ruim genoeg. De schoonmaak is matig, ze vergeten veel, doen vaak geen schone vuilniszak in de prullenbak. Het eten is hier goed gevarieerd. Afspraken komen ze hier over het algemeen goed na. De meeste medewerkers zijn wel aardig, wat mij wel stort is dat ze over de bewoners praten terwijl er andere bewoners bij zijn. Ook of ze iemand mogen of niet mogen. Soms zijn ze ook wel eens slordig en moet je zelf om je medicijnen vragen want die vergeten ze te geven. Soms vind ik dat niet iedereen respectvol met de bewoners omgaan, zowel medewerkers als vrijwilligers. Niet iedereen heeft een luistert oor, of doen niet wat je vraagt, je voelt je dan niet serieus genomen. Je kan hier gelukkig wel je eigen gang gaan voor zover mogelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.