Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek

Leeuweriklaan 34 2691 CK 's-Gravenzande
Deze locatie is onderdeel van Pieter van Foreest, Verpleeg- en verzorgingshuis

Waardering van Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek - 's-Gravenzande op 12 juni 2017 Interview

Ik heb wel eens het gevoel dat als ze erg druk zijn, je een beetje meer moeite moet doen om aandacht te krijgen. Het is soms een beetje oppervlakkig, maar ik ben ervan overtuigd dat personeelstekort de reden is dat ze aan het jagen en vliegen zijn. Ik heb het gevoel dat de verpleging erg hun best doet, maar je merkt wel dat ze door het tijdsgebrek minder tijd besteden aan het helpen van mijn moeder met eten, dat vind ik weleens jammer. Zelf kan ze het niet meer. Er wordt goed naar mij geluisterd en als ze niet direct een antwoord hebben dan gaan ze het voor je uitzoeken. De accommodatie ziet er goed uit, de entree ziet er mooi uit, ik vind het er gewoon goed en modern uit zien. Mijn moeder heeft een mooie kamer voor zichzelf. Ik heb het gevoel dat ze daar op haar plekje zit. Ik vind wel dat er eerder stappen moeten worden ondernomen om een specialist te ontmoeten in het ziekenhuis. Ik geef wel mijn complimenten omdat ze ondanks dat ze het zo druk hebben toch hun best doen om mijn moeder goed te verzorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.