Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek

Leeuweriklaan 34 2691 CK 's-Gravenzande
Deze locatie is onderdeel van Pieter van Foreest, Verpleeg- en verzorgingshuis

Waardering van Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek - 's-Gravenzande op 12 juni 2017

Ziekte van Alzheimer

Mijn echtgenote verblijft hier sinds november '16, na verhuizing vanuit een andere zorginstelling elders. Daar verbleef zij sinds'14. Het verschil in verzorging is immens. Prettiger kamer qua afmetingen. Aanzienlijk meer personeel, aangevuld met stagiaires. Kleinschaliger qua opzet. Veel persoonlijker benadering, ook jegens de bezoekers. Meer menselijke maat en huiselijke inrichting van de zit- respectievelijke eetkamer. Ik was zelf gewend aan die situatie en best tevreden. Maar mijn kinderen (en ik inmiddels ook) waarderen het verschil na de verhuizing met een 9 voor De Kreek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.