Waardering van Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek - 's-Gravenzande op 17 mei 2010

5.3

Nu gaat het beter, maar in het verleden gingen veel dingen fout. Er was te weinig personeel. Mijn moeder is zonder goed onderzoek ten onrechte in de gesloten afdeling opgenomen. Men wilde haar plaats op de open afdeling vrij hebben. Mijn moeders toestand is toen hard achteruitgegaan. De verbouwing is ook verkeerd gepland. De helft van de bewoners kan moeilijk naar het restaurant. Dit kan nog wel een jaar duren. Wat beter kan? Meer personeel en minder vrijwilligers. Vrijwilligers maken de zorg onstabiel. Ook hoop ik op een huisarts die betrokken is en dat de medische hulp wordt verbeterd. De griepinjectie kwam dit jaar te laat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Verpleeghuis De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.