Waardering van Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven - Schipluiden op 11 juli 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb een perfecte kamer lekker groot en de badkamer ook heerlijk ruim. De locatie is ook erg gezellig. De schoonmaak is goed, ik heb een fijne medewerkster daarvoor. Er worden hier genoeg dingen georganiseerd. Sommige dingen vind ik leuk en andere niet. Het eten is ook prima hier en je kunt uit verschillende componenten kiezen. Afspraken komen ze hier goed na al hebben ze op sommige momenten het erg druk en dan moet je wel eens iets langer wachten maar het is altijd acceptabel. Iedereen is hier bijzonder aardig. Je wordt hier prima verzorgd en ze luisteren goed naar je. Mijn kwaliteit van leven is nog goed, ik kan hier leven op mijn eigen manier zoals ik gewent was voorheen.

Bent u of werkt u voor Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.