Waardering van Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven - Schipluiden op 11 juli 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier al een tijdje maar ik vind nog steeds dat ik een prachtige kamer heb. De hele locatie is ook mooi. Jammer dat er geen winkels in de buurt zijn dat vind ik heel jammer. Over de schoonmaak ben ik niet zo tevreden, ze werken met ronde hoekjes zeg maar, ze vergeten echt de hoekjes. Ze hebben misschien wat te weinig tijd ook. Het eten is best aardig. Het smaakt mij meestal wel goed. Ze komen hier afspraken meestal wel na, soms moet je iets wel 2x vragen maar uiteindelijk doen ze het wel. Ik heb het idee dat iedereen hier deskundig is. Dingen die je in vertrouwen verteld aan de verzorging wordt ook vertrouwelijk behandelt. De medewerkers gaan over het algemeen respectvol met iedereen om. Je wordt hier niet betutteld. Niet alle medewerkers luisteren goed naar je als je iets hebt maar over het algemeen heb ik niets te klagen. Mijn kwaliteit van leven is nog ruim voldoende, je kunt hier, met je beperkingen, nog best doen wat je wilt. Eigenlijk ben ik best tevreden dat ik hier woon.

Bent u of werkt u voor Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.