Waardering van Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven - Schipluiden op 13 april 2018

Mijn moeder wordt prima verzorgd. Personeel is vriendelijk en doet al wat mogelijk is om het wonen en leven daar dragelijk te maken. De kamers zijn mooi en geven een huiselijk gevoel. Ook de rest van de accommodatie en faciliteiten zijn van prima niveau. Er worden veel activiteiten georganiseerd om het de mensen naar de zin te maken. Er zijn ook wat mindere punten-Het eten is niet altijd even goed- Mijn moeder woont op de 2e verdieping en is voor de sociale contacten en gezelligheid aangewezen op de recreatieruimte beneden. Hier is het vaak erg stil.  In de recreatieruimte beneden is het vaak erg stil, mede doordat veel bewoners gebruik maken van de huiskamer op de 1e verdieping.

Bent u of werkt u voor Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.