Waardering van Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven - Schipluiden op 23 februari 2018

Onze moeder heeft de laatste 5 1/2 maand van haar leven in Akkerleven gewoond. De verzorgenden zijn allemaal altijd vriendelijk en stonden altijd voor haar klaar en ook voor ons. Mijn moeder vond alle verzorgenden ook heel lief voor haar. Ze hadden altijd tijd voor haar en de medische zorg was ook heel goed. Het medische team is heel goed op elkaar ingespeeld, waardoor de lijnen altijd kort waren met de verzorging. Ook was het contact met de familie goed, we werden tijdig van alles op de hoogte gesteld.Kortom een geweldig huis, waar onze moeder een paar hele fijne maanden heeft gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Akkerleven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.