Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Veenhage

Meidoornlaan 2 2631 GC Nootdorp
Deze locatie is onderdeel van Pieter van Foreest, Verpleeg- en verzorgingshuis

Waardering van Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Veenhage - Nootdorp op 20 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is prima hier, de kamers zijn mooi, licht en ruim. Ik vind het fijn dat ik een balkon heb en er is ook een leuke tuin. Ik ben nog heel zelfstandig en heb nog geen hulp nodig maar de verpleging komt toch af en toe kijken of alles goed gaat. Als ik een vraag heb luisteren ze naar mee en ik krijg altijd een antwoord. Verder zijn er leuke activiteiten, er hangt in de lift een overzicht en we krijgen ook een nieuwsbrief thuis. De sfeer hier in huis is erg goed, ook heb ik het erg naar mijn zin met de andere bewoners, we drinken gezamenlijk koffie en kletsen lekker bij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Veenhage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.