Waardering van Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Weidevogelhof - Pijnacker op 9 juni 2017 interview

Het verplegend personeel is zeer professioneel. Er werd medicatie uitgedeeld en ik sprak iemand met een hesje aan. Op dat hesje stond: "niet storen", ik werd er vriendelijk op gewezen om vragen aan ander personeel te stellen, zodat er geen fouten gemaakt kunnen worden. Ik had dat niet direct in de gaten dat dit op het hesje stond, maar het gaf mij een fijn gevoel dat dit serieus genomen werd. Ze zijn ontzettend hulpvaardig, mijn moeder moest twee maal achter elkaar naar het toilet met een actieve lift. Er werd niet moeilijk gedaan, ze kwamen meteen. Er is voldoende personeel en ik heb daar geen klachten over. Het gebouw ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Het gebouw is vrij nieuw en is dus ook vrij ruim opgezet. Daarnaast zijn de appartementen vrij ruim. In de grote huiskamer worden leuke dingen gedaan zoals spelletjes, samen eten, voorlezen en gymnastiek. Ik vind dat fijn, want het geheugen en motoriek van mijn moeder wordt daarmee getraind. Mocht er iets met mijn moeder zijn, dan worden we keurig op de hoogte gesteld. Als mijn moeder bijvoorbeeld eerder naar bed gaat, dan geven ze aan wat er aan de hand is. Er bestaat zelfs een website waar je op kan lezen wat ze per dag doen met mijn moeder en dat kan ik inzien. Mijn moeder wordt ook geregeld gedoucht en krijgt geregeld schone kleding aan. Kamers zijn verder schoon. Het is een fijne instelling ik heb geen klachten. Ik ben er zeer content mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Woonzorgcentrum Weidevogelhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.