Waardering van Pleyade, locatie Malburgstaete - Arnhem op 17 mei 2010

7.2

Na het overlijden van mijn vader was mijn moeder erg eenzaam en wij zagen haar ook geestelijk achteruitgaan. Vanaf het moment dat ze hier kwam wonen leefde ze weer en is ze door de aandacht en de verzorging erg opgeknapt. Ze nam deel aan spelletjes, zat in commissies en kon zich weer ergens druk over maken. Voor ons was het een geruststelling dat er op haar werd gelet. Het eten is het hoogtepunt voor de meeste bewoners van een zorginstelling maar ondanks een hypermoderne keuken blijft het een groot minpunt. Het lijkt vaak een opgewarmde prak en veel van hetzelfde. Zoals gehakt in wel 10 verschillende uitvoeringen. Ook hebben de verzorgsters te weinig tijd om echt aandacht te besteden aan bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pleyade, locatie Malburgstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.