Waardering van Pleyade, locatie Waalstaete - Arnhem op 30 oktober 2019

8.7
  • Doorligwonden

De verzorging is optimaal. Mijn tante is totaal afhankelijk van de zorg, maar ziet er elke dag verzorgd uit. Zelfs make up, waar mijn tante zo op gesteld is, wenkbrauwen met potlood en lipstick, een lekker luchtje, daar is aandacht voor. De kleding wordt uitgezocht wat bij elkaar past, met daarbij een ketting en oorbellen. Helaas wordt mijn tante minder mobiel en ligt veel op bed. Daar krijgt zij ook liefdevolle zorg. Het nadeel is dat zij voor de toiletgang nogal eens even moet wachten(10 minuten), daar zij dan met andere mensen bezig zijn. Mijn tante kan het niet ophouden en is dan nat van urine of diarree. Incomateriaal kan zij moeilijk verdragen, vanwege decubitus aan de stuit. Dus dat blijft een dingetje! Het personeel is liefdevol en kundig en bij beslissingen wordt altijd overleg gepleegd met de arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pleyade, locatie Waalstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.