Waardering van Proteion Zorgcentrum De Wachtpost - Venlo op 12 december 2019

8.8
  • Ziekte van Alzheimer

Er was aandacht voor de cliënten indien mogelijk. Ik denk dat het voor het personeel veel fijner werken is als de bezetting wat groter zou kunnen zijn. Men probeerde telkens nieuwe activiteiten te organiseren ,men probeerde de cliënt te motiveren om deel te nemen aan de activiteiten. Er werd vaak “even tussendoor “ een aaitje of een lief woordje uitgedeeld. Er werd, zeker ook de laatste weken heel veel rekening met zowel mam alsook met de familie gehouden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Proteion Zorgcentrum De Wachtpost - Venlo

Bedankt voor deze prachtige waardering. Fijn dat u zo tevreden bent met onze medewerkers. We brengen de complimenten over naar het team van De Wachtpost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Proteion Zorgcentrum De Wachtpost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.