Waardering van Proteion Zorgcentrum De Wachtpost - Venlo op 21 februari 2021

8.3
  • Dementie

Mijn vader wordt hier met ontzettend veel liefde en aandacht verzorgd. Hij is heel snel gewend na zijn opname en is erg tevreden over alles. Het eten is heel erg lekker en er wordt veel aandacht aan besteed, er is ook vaak iets extra "s voor de bewoners zoals vlaai of wat lekkers. Het zorgdossier wordt prima bijgehouden zodat wij als familie precies kunnen nalezen hoe het gaat. Vanwege Corona worden er helaas momenteel geen activiteiten georganiseerd dat is logisch, hierdoor natuurlijk ook wat minder contact met de zorgverleners. Pap zit hier prima op zijn plaats en we zijn Heel erg blij en tevreden over de kleinschaligheid van de Wachtpost! Het enige minpunt dat ik kan verzinnen is dat er te weinig sanitair op de gang is. (maar het enthousiaste en geduldige personeel vind ik persoonlijk veel belangrijker )

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Proteion Zorgcentrum De Wachtpost - Venlo

Bedankt voor deze prachtige waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over de zorg voor uw vader. We geven de complimenten door aan het team. Nogmaals dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Proteion Zorgcentrum De Wachtpost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.