Waardering van Proteion Zorgcentrum RCG - Roermond op 23 oktober 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

Deze waardering is tot stand gekomen in een gesprek tussen een cliënt en een medewerker van deze organisatie. Dit kan invloed hebben op de inhoud van deze waardering.

• N.v.t.

Gaat goed: De zorg kijkt naar wat onze moeder nodig heeft, laat haar, voor zover het verantwoord en veilig is, d eigen regie houden (zere belangrijk!). Men denkt breed mee, is pro actief, betrokken, vriendelijk of je nu overdag of in de avond komt. Bij acute zaken wordt prima meegedacht, voorstellen gedaan of zelf in actie gegaan. We hebben de EVV'er ook al gecomplimenteerd en hierbij nogmaals. We zijn zeer tevreden! Kan beter: Voor deze afdeling zouden we het niet weten. Enorme pluim voor iedereen echt groot compliment :-)!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Proteion Zorgcentrum RCG? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.