QuaRijn, De Tabakshof

uit 33 waarderingen

Informatie over

Waardering van QuaRijn, De Tabakshof - Elst op 4 april 2022

Ziekte van Alzheimer

Mijn 91 jarige schoonvader woont sinds anderhalf jaar in de Tabakshof. Voor die tijd woonde hij alleen en waren er veel zorgen waardoor meer mantelzorg nodig was. Nu is er altijd iemand in de buurt voor zorg maar ook voor de gezelligheid als hij daar behoefte aan heeft. Het was even wennen voor hem en ons maar het is zo fijn om te weten dat hij het goed heeft. Hij beaamt dit, vindt het fijn dat hij niets meer hoeft te regelen. Zijn wensen worden gerespecteerd. Hij drinkt nog steeds zijn wijntje en krijgt lekkere (gezonde) tussendoortjes. De communicatie met alle medewerkers verloopt prettig. Er wordt geluisterd en indien nodig worden acties uitgezet. Fijn ook de kleinschaligheid, net een grote familie in een schoon, ruim en gezellig huis. De wellnessruimte is een mooie aanwinst naast alle activiteiten die geboden worden. Ik denk dat o.a. het genieten in de tuin, de handmassage en een wandelingetje buiten de top drie is van mijn schoonvader. Kwaliteit van leven wordt hiermee verhoogd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor QuaRijn, De Tabakshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.