Waardering van QuaRijn, De Tabakshof - Elst op 16 oktober 2014

• Dementie

Onze vader heeft in de tabakshof een fantastische en liefdevolle tijd met veel aandacht, goede zorg, leuke activiteiten doorgebracht. Er is een royale gezellige gezamenlijke zitkamer met grote tv, haardje, piano, een grote woon/eetkeuken, een bibliotheekje, een tweede grote open ruimte met tweede keukenblok en gezellige zitjes, ook te gebruiken voor gezamenlijke activiteiten, er is een mooi aangelegde zonnige belevingstuin, goed ingerichte slaapkamers met eigen natte ruimte, De verzorging is op de persoon afgestemd, ook wordt prima gecommuniceerd met familie van client. Er is een persoonlijke online website, waarop alle foto's, leuke anekdotes van client, foto's van client en activiteiten, ook vele berichten tussen zorg en familie gaat o.a. via website. Hierdoor wordt je bijna dagelijks op de hoogte gehouden van hoe het met je vader is. Familie, vrienden, zijn altijd welkom, je kunt zo lang blijven als je wilt. Regelmatig gaan ze met clienten een ommetje maken, ergens lunchen of koffie drinken, leuke dingen buitenshuis. Na onze vader's overlijden heeft hij in zijn eigen kamer opgebaard gelegen, wij hebben alle ruimte en medewerking gekregen om aldaar alles voor de begrafenis te regelen. Het ontbrak ons aan niets. De zorgverleners zijn bijzonder vriendelijk, ook onderling naar elkaar, en hebben zowel voor de client als voor de familie aandacht. Een gesprek en bezoek aan De Tabakshof kan ik u aanbevelen. Zeker wanneer u het beste wenst voor de laatste jaren in het leven van demente ouders.

Bent u of werkt u voor QuaRijn, De Tabakshof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.