Naar de navigatie Naar de inhoud

QuaRijn, Het Zonnehuis

Verpleeghuis en verzorgingshuis

6
.5

uit 32 waarderingen

98 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
12 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Bij de intake ging het al mis, kamer was niet schoongemaakt. Zorgmedewerker had nog nooit een intakegesprek gedaan. Belsysteem deed het eindelijk na een aantal dagen. Maar wel 1 nacht, mijn schoonzus...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

We zijn met de betreffende cliënt in gesprek geweest en zijn verbetermaatregelen opgepakt door het zorgteam en de behandelaren....
2.2
Lees meer
21 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

het heeft even geduurd, nu ben ik heel blij met de communicatie. Het geeft mij het gevoel dat we het samen doen.

8.2
Lees meer
21 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zonnehuis in Doorn is een heel goed verpleeghuis is goed voor de bewoners en goed voor de familie van de bewoners de mensen staan altijd voor je klaar zowel voor de bewoners als voor de familie ik...

21 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Het gebouw is verouderd, maar gelukkig wordt er binnenkort een nieuw gebouw geopend en dit gebouw afgebroken. Een aantal personeelsleden waren geweldig, maar er waren er ook twee of drie die echt...

6.0
Lees meer
21 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van zowel de medewerkers/sters als ook de gebouwen en kamers. Ze zijn aardig en proberen het zogoed mogelijk iedereen naar de zin te maken, maar alles wel...

8.7
Lees meer
23 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kwam met een heel kleine zorgdraag, was volledig a.d L. onafhankelijk had nog wel van andere therapeuten zekerheid nodig om naar huis te kunnen. Deze afspraken gingen heelgoed. Ik had wel een...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste, Dank voor uw bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten en of hun mantelzorgers ons feedback...
6.7
Lees meer
3 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De mensen voor verzorging, verpleging en begeleiding zijn betrokken en vriendelijk. Er is goed met mij mee gedacht . Ik ben erg blij met het resultaat van de behandeling in 9 weken. Een klein...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste cliënt, Dank voor uw mooie bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten en hun mantelzorgers ons...
8.7
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik heb een heel goede ervaring met deze zorgaanbieder. Wel is mijn manier van leven zo dat ik 's morgens vroeg al graag mijn boodschappen doe omdat het anders zo druk op de weg en in de winkels...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste cliënt, Dank voor uw mooie bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten ons feedback geven op onze...
9.8
Lees meer
23 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn man werd met liefde verzorgd en behandeld. Ik zelf kreeg alle medewerking en mijn vragen en verzoeken werden keurig afgehandeld.

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste mantelzorger, Dank voor uw mooie bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat mantelzorgers ons feedback...
8.2
Lees meer
15 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Overleg met coördinator én arts is goed. Helaas is bij medewerkers in de avond-en nachturen de behandeling kortaf. Worden behandeld als kinderen. Zij moeten luisteren! Wordt dan ook erg lang...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste cliënt, Dank voor uw bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten en of hun mantelzorgers ons...
4.8
Lees meer
11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Weinig tijd of aandacht voor de bewoner, basis zorg is redelijk, betrokkenheid bij bewoner is matig vanwege tijd gebrek. Zonnehuis is verouderd en niet meer van deze tijd. Nieuwbouw zal daar...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste cliënt, Dank voor uw bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten en of hun mantelzorgers ons...
4.8
Lees meer
8 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Verpleging minimaal.Heeft veel pij na eenheupfractuur behandeling.Heeft 2nachten niet kunnen slapen heeft uren liggen bellen om pijnstillers,geen gehoor!

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste cliënt, Dank voor uw bericht op Zorgkaart Nederland. We waarderen het enorm dat cliënten en of hun mantelzorgers ons...
2.8
Lees meer
7 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Enorm slechte zorg, geen aandacht voor de cliënt. Door beroerte slechte cognitieve functies. Mijn vader was eenzaam en kreeg niet de benodigde zorg, mijn inziens. Dit is bevestigd door een van de...

2.7
Lees meer
7 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik kan nog weinig zeggen. Mijn man is er pas 3 dagen. Verzorgers zijn vriendelijk en accuraat.

8.0
Lees meer
23 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder heeft gerevalideerd in het Zonnehuis. De reactivering is goed verlopen, zowel fysio- als ergotherapie gehad (ook andere disciplines als psycholoog). Goede klik met andere revalidanten,...

8.0
Lees meer
23 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn partner, 80 jaar, zou na een heupoperatie daar revalideren. De kamer, oud, kaal, scheuren in de gordijnen, geen tafel 2 te lage stoelen, geen bel geen slot op de deur, geen wc, geen douche,...

Reactie van/namens Afdeling Communicatie

Beste mantelzorger, We vinden het vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad op de locatie Het Zonnehuis in...
1.8
Lees meer
1 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder is een paar weken ter revalidatie geweest op de afdeling Nieuw Sandenburg. Ze is er nauwelijks opgeknapt Er werd al snel geconcludeerd dat ze niet meer vooruit ging en geadviseerd voor...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis QuaRijn, Het Zonnehuis - Doorn

Dank voor uw reactie. Soms gebeurt het inderdaad dat mensen niet veel of niet snel opknappen. We adviseren dan een vervolgplaats...
5.5
Lees meer
14 december 2020 - Geplaatst door de redactie

De verpleegster doen hun uiterste best. Maar nu in Corona tijd was het voor hun heel zwaar. Hadden te maken met zieken onder personeel. Ze geven liever meer aandacht aan de mensen, maar door weinig...

7.5
Lees meer
9 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Er wordt nieuwbouw gepleegd. Daarbij is door bewoners, cliëntenorganisatie en andere belanghebbenden gevraagd om een luifel of afdak bij de voordeur, zodat rolstoelgebruikers en anderen droog vanuit...

8.0
Lees meer
8 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben de 1e contactpersoon van mijn broer en ik heb zeer goede contacten met het verzorgend personeel. Er wordt goed geluisterd naar mijn vragen en of wensen. Prachtig mooie locatie en mijn broer...

8.3
Lees meer