Waardering van QuaRijn, Het Zonnehuis - Doorn op 20 oktober 2019

5.5
  • Niet aangeboren hersenletsel

Op revalidatieafdeling van mijn man te weinig personeel om iedereen de goede aandacht te geven. Patiënten zitten veel zonder enige begeleiding in de huiskamer voor de tv. Geen enkele activiteiten begeleiding. Geen medewerker erbij die een praatje maakt. Of met de mensen iets op hun niveau probeert te doen. Op een enkele na. Deze halfgesloten afdeling hoort veilig te zijn, maar mijn man heeft al verschillende keren de deur open gekregen, enkel alleen met trekken. Omdat het vorig jaar nog kantoren waren is er provisorisch beveiling op de bestaande deur gezet. Is al naar gekeken, maar is niets aan te doen wordt er gezegd. Mijn man is onrustig, en trekt soms kledingstukken uit. Ben al pyama, vest, sloffen en joggingbroek kwijt geraakt. Op een afdeling met 8 personen! Na 2 weken vragen een rondje op de kamers mogen maken. Niets meer te vinden. Hij zal het wel in de prullebak hebben gegooid zeggen ze dan. Een beetje toezicht is toch niet teveel gevraagd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor QuaRijn, Het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.