Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Lâle - Breda op 20 december 2016 interview

6.0

Ik vind het goed dat het islamitisch is, omdat het halal is en de verpleging is vrouwelijk. Er is te weinig variatie in het eten. Ik vind dat ze veel moeten veranderen, qua zorg en de omgang met mijn moeder. De communicatie verloopt slecht. Wanneer ik iets doorgeef aan een verzorgende, wordt het niet gerapporteerd en ze schuiven het op elkaar af. De verzorgers luisteren wel naar mij, maar ze doen er niks mee. Ze zijn het wel aan het verbeteren, maar het is nog niet zoals het hoort. Ze doen heel weinig aan activiteiten. Dat vind ik heel erg jammer. Het gebouw is wel goed, maar de schoonmaak vind ik heel slecht. De kamer van mijn moeder is vaak erg stoffig. Ze zeggen wel dat ze bezig zijn met het verbeteren van de schoonmaak, maar ze zijn daar nog niet. De was wordt niet goed gedaan. Het stinkt soms en het is weleens verkleurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Lâle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.