Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Lâle - Breda op 19 december 2016 interview

7.5

Ik vind het heel fijn dat de mensen bij elkaar zitten die geen Nederlands spreken. Wat ik minder fijn vind is dat het personeel vaak niet voldoende op de hoogte is. Zo wordt er niet goed opgelet op de persoonlijke spullen van mijn moeder. Hierdoor zijn er al meerdere kledingstukken kwijtgeraakt. Het wordt merendeels wel weer vervangen als ik dit aangeef bij de verpleging, maar ik zou het fijn vinden als daar wat meer opgelet zou kunnen worden. Het medische aspect/verzorging vind ik erg goed. Zo wordt de medicatie altijd op tijd gegeven. Er zouden naar mening wat meer activiteiten ondernomen kunnen worden met mijn moeder. Zo is er een mooi park om de hoek van de instelling, maar ze wordt eigenlijk nooit, voor zover ik heb kunnen zien, mee naar buiten genomen. Dat vind ik zonde. De verpleging zit voornamelijk op kantoor de boel in de gaten te houden, in plaats daarvan zou ik het fijn vinden als zij wat meer persoonlijke aandacht geven aan mijn moeder. Bijvoorbeeld door het voorlezen van een boek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Lâle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.