Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy - Breda op 19 december 2016 interview

8.2

Deze instelling is gericht op de indische cultuur. De verzorgers proberen zelf ook enkele indische woorden te leren, zodat ze beter kunnen communiceren met mijn moeder en de bewoners. Mijn moeder is hier heel gelukkig. Ze is ook altijd vrolijk als ik kom en ze voelt zich hier vrij. Ze wordt hier met respect behandeld en goed verzorgd. Ze wordt netjes gekleed en gekapt. Er wordt rekening gehouden met hun eigen cultuur. De inrichting op deze locatie is indisch. Er is een keuze uit indisch en nederlands eten. Er worden hier regelmatig activiteiten georganiseerd die op de indische bewoners gericht zijn. Ze vond het altijd leuk om hier aan mee te doen. Nu is ze helaas hier niet meer toe in staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.