Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy

Bernard de Wildestraat 400 4827 EG Breda
Deze locatie is onderdeel van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom

Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy - Breda op 4 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik weet niet of de afspraken altijd op tijd gaan, maar ik heb er geen problemen mee zoals het gaat. De medewerkers hebben het druk, maar ze blijven meestal wel vriendelijk en aardig. Tot nu toe kan ik goed met de medewerkers opschieten. Naar mijn idee ben ik niet goed op de hoogte van de activiteiten hier, maar ik neem dan aan dat ik dat niet ben omdat de activiteiten dan niet van toepassing op mij zijn. Als ik iets vraag hangt het er een beetje van af wat die vraag was of ik antwoord krijg, soms heb ik ook niet altijd de juiste persoon voor mijn vraag. De medewerkers hebben wel een luisterend oor als ik daar behoefte aan heb. Ik ben tevreden over de schoonmaak en onderhoud van het gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.