Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy

Bernard de Wildestraat 400 4827 EG Breda
Deze locatie is onderdeel van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom

Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy - Breda op 21 maart 2019

Mijn ouders wonen al jaren in de aanleunwoning van Raffy en sinds mijn moeder is overleden eet mijn vader dagelijks smakelijk in het Grand Café. Sinds enige maanden is ook de dame van wie ik de mantelzorger ben vaste bewoonster van een kamer in Raffy waar zij ondanks de verhuizing en het moeten achterlaten van veel materie en emotie zich helemaal thuis voelt door de gemoedelijke en warme sfeer die er heerst, de mogelijkheid om dagelijks Indische maaltijden te nuttigen en veel Maleis sprekend personeel en wordt er veel gedaan om deze ouderen te entertainen. Als je Raffy binnenkomst voelt het alsof je thuis komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.