Waardering van Raffy, woonzorgcentrum voor Molukse en Indische ouderen - Breda op 25 april 2017 interview

9.7

Mijn vader wordt hier fantastisch verzorgd. Hij kan zich aardig redden, maar wat hij nodig heeft dat krijgt hij. Dat gaat allemaal prima. De medewerkers gaan correct en vriendelijk met hem om. Ik kan niet anders dan vol lof zijn hierover. Ik denk niet dat mijn vader de leeftijd, die hij nu heeft, gered had als hij hier niet zo goed verzorgd zou worden. Hij wordt bij alle activiteiten betrokken, bijvoorbeeld dansen, sjoelen en tekenen. Dat vind ik prima. Mijn vader is gelukkig hier en alles gaat goed. Zolang mijn vader niet klaagt hoef ik me verder nergens mee te bemoeien. Alles loopt soepel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Raffy, woonzorgcentrum voor Molukse en Indische ouderen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.