Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy

Bernard de Wildestraat 400 4827 EG Breda
Deze locatie is onderdeel van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom

Waardering van Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy - Breda op 4 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Tot nu toe gaan alle afspraken voor mij netjes op tijd. Ik krijg niet zoveel zorg maar wat er gedaan wordt gaat meestal wel naar tevredenheid. Ik vind alle medewerkers erg vriendelijk en correct. Ik ben goed op de hoogte van alles, het is lastig daar een oordeel over te geven. Naar mijn beleving ben ik op de hoogte van de activiteiten. Als ik iets vraag en het wordt niet begrepen dan vraag ik het aan de medewerker of ze het wel begrepen hebben en anders vraag ik nog een keer om een antwoord. Als ik vind dat het niet schoon is dan zeg ik daar wat van, maar over het algemeen wordt het hier goed schoongehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Woonzorgcentrum Raffy-Leystroom, Woonzorgcentrum Raffy? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.