Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Bosch en Duin - Den Haag op 7 mei 2018 interview

7.5

De arts komt altijd de afspraken na en ze is zeer welwillend. De medewerkers houden mijn moeder goed in de gaten. Ze behandelen haar met respect en ze zijn altijd even geduldig voor haar. Alles wat mijn moeder wenst, wordt vervult. De medewerkers proberen het gezellig te maken. Ze houden altijd een praatje met haar. Iedere dag wordt op de afdeling vers gekookt en daar is mijn moeder erg tevreden over. Mijn moeder zit nog op het oude gedeelte en dat vind ik niet prettig. Haar afdeling is verouderd. De inrichting vind ik ook niet meer van deze tijd, dat vind ik jammer. Er zijn te weinig liften. We moeten af en toe heel lang wachten tot we naar boven kunnen. Er zijn vaak storingen met de liften en dan zijn ze buiten gebruik. Dat vind ik jammer. Wat wij als minpunt ervaren is dat er veel te weinig parkeerplekken zijn. Er is te weinig parkeerruimte beschikbaar voor de bezoekers en men is dan verplicht om betaald te parkeren. Dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.