Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Bosch en Duin - Den Haag op 8 mei 2018 interview

Ik vind de omgang van de medewerkers verschillen. Ik denk dat niet iedere medewerker met dezelfde overtuiging er in zit. Ik merk wat onverschilligheid, maar dat geldt niet voor iedereen. De meeste medewerkers zijn aardig en betrokken. Als er iets is en ik geef dit aan, dan zet iedereen zich in. Ik vind dat ze hierin goed luisteren. Ik heb om het half jaar een gesprek. Daar kan ik bepaalde zaken ventileren en ik word op de hoogte gehouden. Verder is de locatie mooi, het is pas verbouwd en het is van alle gemakken voorzien. Ze hebben een keurig restaurant en alles is aanwezig. In het restaurant wordt er elke dag wel een activiteit georganiseerd. Mijn vader heeft een ruime kamer en hij zit veel in de gemeenschappelijke ruimte. Hier is het gezellig en er wordt extra aandacht gegeven aan feestdagen of verjaardagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.