Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Bosch en Duin - Den Haag op 9 mei 2018 interview

Ik vind het heel prettig dat als ik mijn pleegvader een dagje mee wil nemen, dat dat altijd kan. Ook als ik iets vraag aan het personeel word ik gehoord. Het is weleens voorgekomen dat mijn pleegvader ergens mee zat. Ik ben daarmee naar het personeel gegaan. Het personeel gaat serieus met mijn opmerkingen om. Ik merk dat in deze instelling de bewoners voorop staan. Niets is teveel. Ik waardeer het dat alles bespreekbaar is. Veel communicatie verloopt ook via de mail. Mijn pleegvader woont op kleinschalig wonen. Hij heeft een grote kamer voor zichzelf met badkamer. Er worden ongelooflijk veel activiteiten georganiseerd. In de kelder zijn regelmatig optredens. Als ik op bezoek kom, neem ik mijn pleegvader meteen mee naar beneden. We gaan dan gezellig een wijntje drinken of we nemen een portie bitterballen. Aan de achterkant is een prachtig park gelegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Bosch en Duin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.