Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Het Uiterjoon

Vissershavenstraat 277 2583 DG Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Respect - wonen, zorg, welzijn

Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Het Uiterjoon - Den Haag op 4 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het gebouw, waar mijn moeder in verblijft, verouderd. Het is niet meer modern en niet aangepast voor de bewoners. Als het hard regent, dan komt het water tussen de deuren. Ook ruikt de badkamer vies en het geur blijft helaas heel lang hangen. Momenteel zijn er maar twee vaste verzorgers in dienst. Tijdelijk zijn er meerdere uitzendkrachten bijgekomen. Dit vind ik lastig, niet alleen voor de bewoners, maar ook voor de familie. De uitzendkrachten weten meestal niet hoe ze het beste de benodigde aandacht en zorg kunnen bieden aan de demente bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Het Uiterjoon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.