Waardering van Respect Zorggroep, locatie Het Uiterjoon - Den Haag op 17 mei 2018 interview

6.7

Mijn moeder heeft een kamer aan de zeekant. Ze kijkt helaas niet uit op zee, maar kijkt tegen de dijk aan. Dat is jammer. De omgeving is prima, dichtbij de haven en de boulevard. Het gebouw is onlangs opgeknapt. De huiskamer is heel gezellig. Het valt mij op dat als ik op bezoek kom, dat meerdere verzorgsters regelmatig achter de computer zitten.|Dat vind ik jammer, want ik zou het beter vinden als er wat meer activiteiten worden ondernomen met mijn moeder. Ik heb de indruk dat ze vooral in de middag maar wat zit te dutten. Ik heb laatst doorgegeven aan het personeel dat ik op vakantie zou gaan. Later kreeg ik van het personeel te horen dat ze me al die tijd hadden geprobeerd te bellen. Daarom vind ik de communicatie niet geheel vlekkeloos verlopen.

Bent u of werkt u voor Respect Zorggroep, locatie Het Uiterjoon? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.