Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Het Uiterjoon - Den Haag op 8 mei 2018 interview

7.7

Mijn moeder voelt zich hier happy en dat vind ik heel belangrijk. Verder wordt er naar mijn idee goed voor haar gezorgd. Alles wat mijn moeder nodig heeft, gebeurt. Ze wordt goed opgevangen in haar beginnende dementie. Er is gewoon veel aandacht voor haar. Ze leeft haar eigen leven en daar hebben ze respect voor. Ze wordt niet gedwongen om een bepaalde leefstijl aan te houden. Als ze bijvoorbeeld naar bed wil, dan mag dat. Ze laten haar in haar waarde. De communicatie ervaar ik als goed. Toen mijn moeder bijvoorbeeld weggelopen was, werd ik daarover gelijk opgebeld. Ze probeerden de situatie ook direct op te lossen. In mijn ogen is het pand wat verouderd, maar voor mijn moeder is haar kamer en badkamer een paleisje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Het Uiterjoon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.