Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 18 mei 2018 interview

7.7

De medewerkers hebben aandacht voor mijn tante als persoon. Ze doen hun best om haar te begrijpen. Mijn tante wil niet altijd in de gezamenlijke kamer zijn en daar houden ze rekening mee. Ze kan dan op haar eigen kamer blijven. Ze nemen bewust elke dag een moment, dat ze even bij haar gaan zitten. Als ze de behoefte heeft om met de andere bewoners op te trekken, dan staat ze daar vrij in. Als ik afspraken met de medewerkers maak, dan komen ze die ook na. Twee keer per jaar heb ik een MDO. Daar ben ik positief over. Ik krijg te horen wat er met mijn tante voorgevallen is en ik word op de hoogte gesteld van veranderingen. Ik kan hierin ook alles kwijt wat ik wil en daar wordt goed op gereageerd. Via de mail heb ik ook met enige regelmaat contact en daarin kan ik mijn vragen kwijt. Er wordt altijd gereageerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.