Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 9 mei 2018 interview

De medewerkers zijn heel erg lief voor mijn moeder. Als mijn moeder verdrietig is, dan komt er een medewerker gewoon bij mijn moeder in bed liggen om haar te troosten. Zij blijft dan net zo lang bij mijn moeder tot zij in slaapt valt. Er zijn heel veel activiteiten, mijn moeder wordt iedere dag bezig gehouden. Er is buiten een terras waar je heerlijk in het zonnetje kan zitten. Mijn moeder heeft een hele mooie kamer met een eigen badkamer. Ze heeft haar eigen spullen mee kunnen nemen. Mijn moeder wordt hier heel goed verzorgd, ze wordt lekker op tijd gewassen. De was wordt gedaan en dat gaat prima. Er wordt in de huiskamer gekookt met alleen maar verse ingrediënten, en dat is echt geweldig. Ik denk dat er geen betere plek bestaat dan deze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.