Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 8 mei 2018 interview

Het gebouw ligt in een groene omgeving en dat vind ik erg mooi. Het gebouw is nieuw en het is ruim opgezet. In mijn ogen zit mijn vader goed op zijn plek. Ik zie dat de medewerkers erg lief voor hem zijn. Ze proberen altijd zijn verblijft aangenaam te maken. Hij is tevreden over de zorg die hij krijgt. In mijn ogen laat de persoonlijke verzorging soms te wensen over. Af en toe merk ik dat zijn haren niet gekamd zijn of zitten zijn kleren niet goed. Ze proberen het altijd goed te doen, toch krijg ik soms het gevoel dat ze daar niet genoeg oog voor hebben. Wat ik erg goed vind is, dat er veel activiteiten georganiseerd worden. Mij vader is op vakantie geweest. Daarnaast worden regelmatig uitstapjes gedaan, bijvoorbeeld naar de Keukenhof. Ik vind het positief dat ze alle bewoners stimuleren om ze mee te krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.