Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus

Nectarinestraat 11 2552 LZ Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Respect - wonen, zorg, welzijn

Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 7 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben heel tevreden over hoe de verzorgers met mijn moeder omgaan. Ze laten haar heel erg in haar waarde. Ik vind alle activiteiten die ze organiseren goed. Het is een heel erg actief en enthousiast team. Het is een zeer levendig huis. Ze betrekken de familie heel erg bij de activiteiten en dat vind ik wel erg goed. Ondanks het personeelsgebrek proberen de verzorgers nog heel veel rust en persoonlijke aandacht te geven. Ze hebben een goed restaurant. Er is veel variatie en goed eten. Ik vind het minder goed hoe de verpleging omgaat met de was van mijn moeder. Ik vind dat daar weinig zorg voor is. Daar lig ik weleens mee in de clinch met de verpleging, maar dat is het enige punt van kritiek van mijn kant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.