Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 7 mei 2018 interview

9.5

Ik vind de locatie goed. Het gebouw is mooi, licht en helder. De kamer van mijn tante vind ik goed. Het is erg modern. Er wordt veel gedaan om de huiskamer en de gangen gezellig en huiselijk aan te kleden. In mijn ogen heerst er een gemoedelijke sfeer. Dat vind ik heel fijn. Ik ben regelmatig bij mijn tante. Bij binnenkomt voel ik mij altijd meteen thuis. Het contact tussen ons en de medewerkers verloopt goed. Ze betrekken ons altijd overal bij. Ik merk dat ze genoeg aandacht krijgt. Ze ziet er altijd goed en verzorgd uit. Ze wordt regelmatig gewassen en dat vind ik een pluspunt. Ik zie dat het personeel altijd hun best doet. Door de bezuinigingen is er tekort aan medewerkers op de werkvloer. Doordat ze te weinig tijd hebben, kunnen ze bijvoorbeeld geen wandeling maken met de bewoners. Dat vind ik spijtig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.