Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 9 mei 2018 interview

7.8

Mijn moeder zit hier nog niet zo heel lang. Er is sinds kort een nieuwe bewoonster op haar afdeling en mijn moeder kan daar niet goed mee overweg. Die mevrouw is al een paar keer in haar kamer geweest. Ik zei daar een keer wat van, terwijl er ook een zuster bij was. De zuster deed er toen niks mee. Ik vind eigenlijk dat de zuster er op dat moment ook wat van had moeten zeggen. Er is volgens mij onduidelijkheid over of de deur van mijn moeder wel of niet op slot mag. De zusters zijn verder allemaal heel lief. Ze doen alles voor haar. Ze geven haar veel aandacht en af en toe een knuffel. Ik merk dat mijn moeder het over het algemeen naar haar zin heeft. De accommodatie vind ik heel goed. De kamers zijn heel ruim. Er is een mooie tuin en een mooi terras. Er worden heel veel leuke activiteiten georganiseerd, zoals bingo, optredens en knutselen. Dat is allemaal wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.