Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 9 mei 2018 interview

8.2

Mijn vader ziet er goed verzorgd uit. De medewerkers hebben veel aandacht voor hem. Ik vind dat de zorg goed aansluit bij wat mijn vader nodig heeft. Als er iets is dan wordt ik altijd gebeld en wanneer ik iets vraag, dan krijg ik ook antwoord. In het begin was er bijvoorbeeld een klein dingetje met de labels in de kleding, maar dat is opgelost. Ik vind dat het gebouw in een leuke omgeving staat. Als mijn vader dat wil kan hij naar het park. Dat moet wel onder begeleiding, anders weet hij niet meer waar hij is. Mijn vader heeft een kamer met een douchegelegenheid. Overdag gaat hij naar de woonkamer. Daar wordt gekookt en gegeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.